Usługi Europ Assistance Polska w karcie kredytowej VISA PLATINUM BZ WBK

Nowa karta kredytowa VISA PLATINUM wydawana przez Bank Zachodni WBK wzbogacona została o serwis concierge obsługiwany przez Europ Assistance Polska.

Serwis concierge to kompleksowe świadczenie polegające na organizacji różnych przedsięwzięć wedle życzenia klienta poczynając od standardowych zadań np. zamówienie kwiatów, czy biletów na wybrany koncert, a kończąc na skomplikowanych usługach, np. organizacja egzotycznych wakacji, rezerwacja jachtu na Karaibach itd.

Dodatkowo oprócz fachowej organizacji różnych świadczeń posiadacze kart VISA PLATINUM uzyskują również dostęp do całodobowego centrum informacyjnego udzielającego szczegółowych informacji m. in o służbie zdrowia, podróżach czy imprezach rozrywkowych i sportowych odbywających się w danym mieście.

Karta Visa BZ WBK Platinum jest dostępna dla osób uzyskujących miesięczne dochody netto w wysokości powyżej 15 tys. zł lub posiadających aktywa o wartości przynajmniej 200 tys. zł. Jest to ekskluzywna karta przeznaczona dla grupy najbardziej wymagających klientów.

Jakość na najwyższym poziomie

Dbając o jak najwyższą jakość usług, Europ Assistance Polska regularnie przeprowadza badanie jakości obsługi klienta. Ponadto po każdej zgłoszonej sprawie typu home assistance, na podstawie specjalnej ankiety, oceniany jest współczynnik zadowolenia klientów. Dodatkowo Dział Jakości Europ Assistance Polska monitoruje efektywność i skuteczność pracy Koordynatorów Pomocy Assistance. Dzięki tym wszystkim działaniom obecny wskaźnik reklamacji wynosi 0,001.

Badanie satysfakcji klientów przeprowadzone w kwietniu br. wśród osób, które skorzystały z usług Europ Assistance Polska w pierwszym kwartale bieżącego roku pokazało, iż jakość obsługi klienta w Europ Assistance Polska stoi na bardzo wysokim poziomie.

Łączna ocena ogólnego poziomu świadczonych usług została oceniona na 4,6 w skali, w której 5 oznacza ocenę maksymalną, zaś 1 – minimalną.

Pytania w ankiecie zostały podzielone na dwie sekcje, z których jedna dotyczyła jakości usług dostarczanych przez samego dostawcę, a druga poziomu obsługi klienta przez Koordynatorów Pomocy Europ Assistance Polska. Zarówno standard świadczeń udzielonych przez dostawców, jak i kompetencje Koordynatorów Pomocy Europ Assistance Polska zostały ocenione na 4,5. Dodatkowo 99% badanych uważa również, iż usługi świadczone przez Europ Assistance Polska są godne polecenia.

„Powyższe wyniki potwierdzają wysoki poziom usług świadczonych przez Europ Assistance Polska. Wszelkie sygnały i uwagi naszych klientów są dla nas bardzo ważne, wnikliwie je weryfikujemy, usprawniamy procedury wewnętrzne, ciągle podnosimy kwalifikacje naszych pracowników”- stwierdza Ewa Świergocka, Manager do spraw Jakości i Szkoleń w Europ Assistance Polska.

ostatnia zmiana: 2011-11-05
Komentarze
Polityka Prywatności