White Eagle™ – Więcej niż tylko karta prepaid

Nowa firma dostarczająca imigrantom w Wielkiej Brytanii produkty finansowe i telefoniczne prezentuje swoją flagową usługę - White Eagle Prepaid Maestro® Card. Karta ta jest odpowiedzią na podstawowe potrzeby osób przebywających w Wielkiej Brytanii w celach zarobkowych.

Źródła Home Office podają, iż od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej do marca 2007 r. do Wielkiej Brytanii wyemigrowało ok. 400 tys. Polaków. Wielu z nich zostawiło w Polsce swoje rodziny. Szacuje się, iż w latach 2004-2007 przesłali oni do Polski około 5 miliardów złotych. I często musieli liczyć się z dużymi opłatami za przesłanie pieniędzy.

White Eagle przeprowadził badanie mające na celu określenie potrzeb imigrantów w Wielkiej Brytanii, które wykazało, iż przede wszystkim poszukują oni taniego sposobu przesyłania pieniędzy, jednak wspartego znaną i obdarzoną zaufaniem marką. Imigrantom, którzy często nie posiadają kont bankowych w Wielkiej Brytanii, zależy również na przekazywaniu ich zarobków bezpośrednio na karty płatnicze. Jako cudzoziemcy doceniają również obsługę w swoim ojczystym języku. White Eagle zapewnia im wszystkie te wspomniane czynniki, a nawet więcej.

Warren Hardy, Założyciel i Dyrektor Generalny White Eagle, tłumaczy: „Nasza oferta produktów i usług bazująca na White Eagle™ Prepaid Maestro® Card umożliwia posiadaczom kart, ich rodzinom i przyjaciołom w kraju ojczystym dostęp do pełnej oferty usług związanych z płatnościami kartą bez żadnych ukrytych opłat.

Ponadto wynagrodzenie posiadacza karty może być bezpośrednio przesyłane na kartę White Eagle, co zapewnia wiele korzyści zarówno posiadaczowi karty, jak i jego pracodawcy, np. pozwala na uniknięcie skomplikowanych procedur związanych z otwarciem konta bankowego lub konieczności przechowywania pieniędzy w domu.

Opracowaliśmy szeroką ofertę innych usług, z których wszystkie pomagają pracującym imigrantom rozpocząć w Wielkiej Brytanii nowe życie, bez utraty kontaktu z ich bliskimi w kraju. Polacy stanowią największą grupę migrantów przybyłych w ostatnich latach do Wielkiej Brytanii, i jesteśmy przekonani, iż nasza nowa i unikalna usługa szybko się przyjmie, a klienci będą z niej zadowoleni.

Jesteśmy dumni, że możemy poszczycić się wsparciem wielu ważnych partnerów, takich jak MasterCard®, Newcastle Building Society, Metavante Technologies, PayPoint oraz Verizon”.

Kartę główną można nabyć wraz z trzema kartami dodatkowymi, którymi mogą dysponować bliscy i przyjaciele posiadacza karty poza Wielką Brytanią. Przesyłanie pieniędzy pomiędzy tymi kartami jest wolne od opłat. Dodatkowo, White Eagle proponuje Eagle Talk – rozwiązanie telekomunikacyjne umożliwiające imigrantom wykonywanie połączeń telefonicznych do bliskich w Polsce po konkurencyjnych cenach. Ponadto portal społecznościowy Eagle Life oferuje imigrantom różnorodną pomoc, której mogą potrzebować po przybyciu do Wielkiej Brytanii. Firma dysponuje wielojęzycznym zespołem, który odpowie na pytania i pomoże rozwiązać problemy, z jakimi może się spotkać klient White Eagle.

Zaspokajając potrzeby polskich imigrantów w Wielkiej Brytanii, oferta White Eagle jest zintegrowanym, bezpłatnym rozwiązaniem umożliwiającym transfer pieniędzy. Już wkrótce będą dostępne usługi adresowane do innych grup migrantów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

O White Eagle

White Eagle (Europe) Plc powstała w 2006 roku i szybko stała się pionierem i liderem na rynku kart typu pre-paid.

W przeciwieństwie do wielu innych ofert związanych z kartami typu pre-paid, White Eagle dokonało znacznych inwestycji w rozwój własnej technologii, dzięki czemu firma stała się „menedżerem programu” i może zaoferować zaawansowaną integrację usług sieciowych, bezpieczeństwo transakcyjne i znakomity wielojęzyczny system obsługi klienta – oraz rzeczywiście elastyczny model szybkiego wdrażania nowych programów – zarówno niszowych, jak skierowanych na rynek masowy. Model ten oparto na nowoczesnej zasadzie biznesowej, zgodnie z którą jedno rozwiązanie nie będzie odpowiadało wszystkim, i pozwala on na szybkie i łatwe wdrażanie nowych programów.

Jednak same innowacje i technologia nie są w stanie stworzyć oferty systemu kart prepaidowych i świadczyć związanych z nią usług. Podstawowe znaczenie ma najwyższej jakości obsługa klienta. White Eagle wdrożył filozofię wielojęzycznej obsługi skoncentrowanej na kliencie, opartą na zrozumieniu potrzeb posiadaczy kart – i po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań rynku rozwinął
i wprowadził na rynek „Program Kart Pre-paidowych dla Imigrantów”.

Więcej informacji: www.white-eagle.com


ostatnia zmiana: 2011-11-05
Komentarze
Polityka Prywatności